Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09130000-9- Нафта і дистиляти)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Комунальний заклад Яворівської міської ради «Центр надання соціальних послуг»; 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Шевченка, 8А; код ЄДРПОУ – 43920681.
Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09130000-9- Нафта і дистиляти)».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-24-008955-a
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Саме цей вид палива за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам і потребам замовника. Тому з метою ефективного та раціонального використання коштів замовник здійснює дану закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами.
Закупівля товару: Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09130000-9- Нафта і дистиляти) (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями,
КЕКВ 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
Назва предмета закупівлі |
Бензин А-95 |
Код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника |
09130000-9 — Нафта і дистиляти |
Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару , визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі |
Бензин А-95: ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
|
Відповідність державним стандартам |
Бензин А-95: ДСТУ 7687:2015
|
Кількість поставки товару |
Бензин А-95 – 1500 л
|
Місце поставки товару: передача скретч-карток/ талонів відпуск палива |
- за адресою замовника, - АЗС м. Яворів, смт. Краковець Яворівського району Львівської області |
Строк поставки товару |
до 31 грудня 2024 року включно |
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до планової потреби Замовника, для забезпечення роботи джерел резервного живлення, а також враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2024 рік.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до прогнозованих обсягів потреби палива протягом 2024 року.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: Бензин А-95 – 1500 л
Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 84 420,00 грн з ПДВ (вісімдесят чотири тисячі чотириста двадцять гривень 00 копійок)
Період поставки Товару: до 31 грудня 2024 року.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до документації.
Замовник вимагає від учасників дотримання наступних вимог:
1. Паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення скретч-карток/ талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в м. Яворів та/або смт. Краковець Яворівського району Львівської області.
2. Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками/ талонами номіналом 10 літрів.
3. Термін дії скретч-карток/ талонів повинен становити не менше 6 місяців з дати їх передачі (у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист).
Вимоги до якості: Якість товару повинна відповідати умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам) в т.ч. ДСТУ 7687:2015.
Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість палива (паспорт якості тощо).
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет ресурсу: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/
Уповноважена особа Галина ПАЦЕЙКО