Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09130000-9- Нафта і дистиляти)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Яворівська міська рада Львівської області; 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 15; код ЄДРПОУ – 33213539.
Назва предмету закупівлі: « Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09130000-9- Нафта і дистиляти)»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-25-005747-a
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — для забезпечення потреби та безперебійної діяльності замовника, замовник здійснює закупівлю даного виду палива, а саме: Бензину А-95, оскільки саме цей вид палива використовується транспортними засобами замовника, та за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам і потребам замовника. Тому з метою ефективного та раціонального використання коштів замовник здійснює закупівлю саме даного виду палива.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами.
Закупівля товару: Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09130000-9- Нафта і дистиляти) (далі – Товар) проводиться за процедурою відкриті торгів з особливостями , КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
№ з/п |
Найменування товару |
Кількість |
Відповідність державним стандартам |
1. |
Бензин А-95 |
1 000 л |
ДСТУ 7687:2015 |
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: відповідно до фактичного обсягу витрат бензину А-95 у 2022 році та враховуючі обсяги кошторисних призначень на 2023 рік.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Яворівської міської ради Львівської області та прогнозованих обсягів використання бензину А-95 протягом 2023 року.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: бензину А-95 - 1000 літрів.
Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 56 000, 00 грн з ПДВ (п’ятдесят шість тисяч гривень 00 коп.)
Період поставки Товару: до 31 грудня 2023 року.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника, АЗС м. Яворів, смт. Краковець Яворівського району Львівської області
Вимоги щодо якості предмету закупівлі:
Якість товару повинна відповідати умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам) в т.ч. ДСТУ 7687:2015 .
Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість палива (паспорт якості тощо).
Вимоги до предмета закупівлі:
3.1. Бензин повинен відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення скретч-карток/ талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в м. Яворів, смт. Краковець Яворівського району Львівської області та на всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим.
3.2. Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками/ талонами номіналом 10 літрів.
3.3. Термін дії скретч-карток/ талонів повинен становити не менше 6 місяців з дати їх передачі (у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист).
3.4. Кожна партія товару при поставці повинна супроводжуватись документом (ми), що засвідчують якість товару (наприклад паспорт якості та/ або сертифікат відповідності тощо).
Вимоги до учасника:
4.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника.
4.2. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується в подальшому безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку скретч-карток/ талонів, які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії.
4.3. Постачальник повинен надати в тендерній пропозиції сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації чи паспорт якості на кожне найменування товару чи інший документ, який підтверджує якість та відповідність продукції.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої
з Інтернет ресурсу: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/lvovskaya/
Уповноважена особа Катерина СТАНЬКО