Яворівська міська рада
Львівська область, Яворівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Папір офісний формат А4 (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Дата: 25.01.2023 09:21
Кількість переглядів: 83

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формуваньЯворівська міська рада Львівської області; 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 15; код ЄДРПОУ – 33213539.

 

Назва предмету закупівлі: Папір офісний формат А4 (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-25-016019-a

 

Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників виконавчого комітету Яворівської міської ради Львівської області.

 

Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Найменування Товару

Кількість пачок

Країна виробник

Папір офісний формат А4

Призначений для лазерного друку, копіювання, струменевого та офсетного друку.

Клас паперу: білий, чистоцелюлозний ксерографічний, некрейдований, одношаровий, без захисних властивостей, не каландрований папір формату 210 х 297 мм (А4).

Технічні параметри:

- Щільність аркуша, г/м– 80

- Товщина аркуша, мкм  – 103

- Непрозорість паперу, min %  92

- Вологість, % – 4.6

- Яскравість UV, % – 110.5

- Білизна CIE,% – 161

- Кількість аркушів в пачці, шт. – 500

Сировина для виготовлення паперу відбілюється без використання елементарного хлору та виготовляється без використання важких металів, не містить деревинних смол.

Папір пакується у вологостійку фабричну обгортку. Пачки з папером пакуються у картонні коробки, обвязані пластиковою стрічкою.

Рік виготовлення продукції – з 2022 року.

700

 

 

1. Поставка товару здійснюється силами (засобами) та за рахунок Учасника на адресу Замовника: 81000, Львівська обл., Яворівський р-н., м. Яворів, вул. Львівська, 15

2.  Ціна, що запропонована Учасником в Ціновій пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з поставкою та заміною товару тощо.

3. Постачальник зобов’язується передати Товар Замовнику не пізніше 31.12.2023 року, за місцем знаходження Замовника. Крім того, Постачальник бере на себе всі витрати на послуги щодо пересилки документів Замовнику.

4. Товар повинен бути якісним, відповідати стандартам якості заводу-виробника.

5. Товар має бути новим, який не експлуатувався та не був у вжитку.

6. Постачальник зобов’язується замінити товар протягом 5 (п’яти) днів, у разі поставки неякісного товару, або такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника.

7. Товар може бути вітчизняного або іноземного виробництва, за винятком Товарів виробництва суб’єктів, щодо яких діє рішення про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції".

8. Учасник повинен надати довідку довільної форми із зазначенням країни виробника товару у складі своєї пропозиції.

9. Товар повинен бути сертифікованим та відповідати всім діючим нормам та стандартам України.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні. 

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 143 500,00  грн з ПДВ.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 

2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

          Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. 

          При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні роздрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".

         Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.




 

Уповноважена особа                                                                     Катерина СТАНЬКО

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних