Яворівська міська рада
Львівська область, Яворівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Дата: 22.03.2023 11:49
Кількість переглядів: 180

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формуваньЯворівська міська рада Львівської області; 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 15; код ЄДРПОУ – 33213539.

 

Назва предмету закупівлі: « Канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)»

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-22-005641-a

 

Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників виконавчого комітету Яворівської міської ради Львівської області.

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 15 

Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії  правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Канцелярські товари

(код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

 

Найменування товару

Од.

Кількість

Країна виробник товару

1

Біндер 41мм 12шт Buromax

пач

30

 

2

Біндер 51мм 12шт Buromax

пач

28

 

3

Гумка комбінована Sunpearl Koh-i-Noor скошена сіро-біла

шт

40

 

4

Дестеплер Axent чорний з фіксатором

шт

11

 

5

Діркопробивач метал 20арк Axent Exakt-2 чорний

шт

13

 

6

Діркопробивач метал 25арк Axent

 шт

4

 

7

Діркопробивач метал 60арк Axent

 шт

3

 

8

Закладки пласт 12х50 125шт Delta by Axent асорті стрілка

шт

43

 

9

Стрижень кульковий 140мм синій ВМ.8001-01 BUROMAX             

шт

110

 

10

Зошит A4/96 тв.обкл. кліт. Buromax

шт

20

 

11

Зошит А5 48 кл. скоба Buromax

шт

20

 

12

Зошит А4 200 кл. тв. обк. Buromax

шт

5

 

13

Зошит А5 96 арк. кліт. Buromax

шт

10

 

14

Канцелярські резинки 100г асорті, ECONOMIX    

 пач

5

 

15

Клей ПВА ковпачок-дозатор 200 мл Standard

шт

18

 

16

Клейка стрічка канцелярська 18х10 Axent

шт

57

 

17

Клейка стрічка прозора 48x100х0,040

шт

49

 

18

Клей-олівець 21г Buromax

шт

50

 

19

Кнопки 50шт Axent нікельовані

шт

10

 

20

Конверт паперовий, С6, офсетний папір, з відривною стрічкою, білий, внутрішній друку

шт

2000

 

21

Конверт С4 229*324мм 90г/м2 скл білий з внутрішнім друком бічний клапан 

шт

100

 

22

Конверт Е65 110*220мм 75г/м2 білий з внутрішнім друком            

шт

1200

 

23

Коректор стрічковий 5мм*6м Axent зелений

шт

35

 

24

Коректор-ручка 10мл Delta by Axent мет. кінц.

шт

50

 

25

Коробка архівна картонна (100мм)

 шт

10

 

26

Лінійка пласт 30см Buromax Jobmax прозора

шт

20

 

27

Лоток верт. пласт. 1 відд. Арніка Радуга димчатий

шт

20

 

28

Лоток горизонт. пласт. 1 відд. Арніка Компакт

шт

48

 

29

Маркер текст Sholz 210 асорті

шт

30

 

30

Маркер перм Centropen 8576 1-4,6мм чорн

 шт

15

 

31

Нитка д/прошивки докум поліефірна 170г Buromax

шт

5

 

32

Ножиці пласт 18см Delta by Axent чорні

шт

15

 

33

Олівець кохінор HB

 шт

10

 

34

Олівець чорнограф. HB 4Office з гумкою

шт

115

 

35

Органайзер-підст. мет. 203x105x100 Axent чорн

шт

14

 

36

Папір д/нотаток 90х90 900арк класика асорті

пач

65

 

37

Папір з лип шаром 75х75 450арк Axent

шт

65

 

38

Папір ксероксний А3 SMARTLINE OFFICE

пач

4

 

39

Папка-планшет А4 PVC чорна BUROMAX            

 шт

6

 

40

Папка картонна з зав'язками 0,40 мм         

 шт

85

 

41

Швидкозшивач А4 без перф Axent глянц зелений

шт

1235

 

42

Папка-швидкозшивач A4 Economix жовта

 шт

30

 

43

Бокс д/паперу мет. 100х100x100 Buromax срібний 

 шт

1

 

44

Ручка кульк Buromax 0.7мм синя на підставці

шт

14

 

45

Ручка масл Hiper Shark 0.7мм синя (HO-200 син)

шт

375

 

46

Ручка масл Hiper Shark 0.7мм чорна (HO-200 чорн)

шт

305

 

47

Сегрегатор 75мм А4/2PP

шт

75

 

48

Сегрегатор 50мм A4/2PP

шт

10

 

49

Сегрегатор 70мм A4/2PP

шт

70

 

50

Скоби №10 1000шт Buromax срібні

пач

2

 

51

Скоби №23/13 1000шт Buromax Люкс срібні

пач

5

 

52

Скоби №24/6 1000шт Norma срібні

пач

200

 

53

Скріпки 25мм 100 шт Buromax круглі оцинковані

пач

186

 

54

Скріпки 50мм 100 шт Buromax круглі нікельовані

пач

36

 

55

Скріпки 78мм 50 шт Buromax круглі

пач

33

 

56

Степлер 100арк Buromax чорний

шт

1

 

57

Степлер метал №24/6 25арк Axent Exakt-2 червоний

шт

25

 

58

Точилка з контейнером Axent асорті

шт

10

 

59

Файл глянц A4+ 40мк 100 шт

пач

160

 

60

Фарба штемпельна 28мл Trodat синя

шт

11

 

61

Фарба штемпельна 28мл Trodat червона

шт

2

 

62

Фотопапір глянц А4 180г 100арк Buromax

пач

12

 

63

Знищувач документів AGENT 009 Х

 шт

5

 

64

Щоденник недат A5 Buromax NOVEL чорний

шт 

10

 

 

1. Поставка товару здійснюється силами (засобами) та за рахунок Учасника на адресу Замовника: 81000, Львівська обл., Яворівський р-н., м. Яворів, вул. Львівська, 15

2.  Ціна, що запропонована Учасником в Ціновій пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з поставкою та заміною товару тощо.

3. Постачальник зобов’язується передати Товар Замовнику не пізніше 30.04.2023 року, за місцем знаходження Замовника. Крім того, Постачальник бере на себе всі витрати на послуги щодо пересилки документів Замовнику.

4. Товар повинен бути якісним, відповідати стандартам якості заводу-виробника.

5. Товар має бути новим, який не експлуатувався та не був у вжитку.

6. Постачальник зобов’язується замінити товар протягом 5 (п’яти) днів, у разі поставки неякісного товару, або такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника.

7. Товар може бути вітчизняного або іноземного виробництва, за винятком Товарів виробництва суб’єктів, щодо яких діє рішення про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції".

8. Учасник повинен надати довідку довільної форми із зазначенням країни виробника товару у складі своєї пропозиції.

9. Якщо Учасник пропонує еквівалент, то в складі тендерної пропозиції обовязково надається порівняльна таблиця з описом товару. У разі ненадання такої таблиці учасником, його пропозиція буде відхилена.

10. Товар повинен бути сертифікованим та відповідати всім діючим нормам та стандартам України.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні. 

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 127 500,00  грн з ПДВ.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 

2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

             Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. 

          При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні роздрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".

         Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.




 Уповноважена особа                                                                                                                       Іванна ЦИДУЛЯК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних