Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Яворівська міська рада Львівської області; 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 15; код ЄДРПОУ – 33213539.
Назва предмету закупівлі: « Канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-22-005641-a
Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників виконавчого комітету Яворівської міської ради Львівської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 15
Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Канцелярські товари
(код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
№ |
Найменування товару |
Од. |
Кількість |
Країна виробник товару |
1 |
Біндер 41мм 12шт Buromax |
пач |
30 |
|
2 |
Біндер 51мм 12шт Buromax |
пач |
28 |
|
3 |
Гумка комбінована Sunpearl Koh-i-Noor скошена сіро-біла |
шт |
40 |
|
4 |
Дестеплер Axent чорний з фіксатором |
шт |
11 |
|
5 |
Діркопробивач метал 20арк Axent Exakt-2 чорний |
шт |
13 |
|
6 |
Діркопробивач метал 25арк Axent |
шт |
4 |
|
7 |
Діркопробивач метал 60арк Axent |
шт |
3 |
|
8 |
Закладки пласт 12х50 125шт Delta by Axent асорті стрілка |
шт |
43 |
|
9 |
Стрижень кульковий 140мм синій ВМ.8001-01 BUROMAX |
шт |
110 |
|
10 |
Зошит A4/96 тв.обкл. кліт. Buromax |
шт |
20 |
|
11 |
Зошит А5 48 кл. скоба Buromax |
шт |
20 |
|
12 |
Зошит А4 200 кл. тв. обк. Buromax |
шт |
5 |
|
13 |
Зошит А5 96 арк. кліт. Buromax |
шт |
10 |
|
14 |
Канцелярські резинки 100г асорті, ECONOMIX |
пач |
5 |
|
15 |
Клей ПВА ковпачок-дозатор 200 мл Standard |
шт |
18 |
|
16 |
Клейка стрічка канцелярська 18х10 Axent |
шт |
57 |
|
17 |
Клейка стрічка прозора 48x100х0,040 |
шт |
49 |
|
18 |
Клей-олівець 21г Buromax |
шт |
50 |
|
19 |
Кнопки 50шт Axent нікельовані |
шт |
10 |
|
20 |
Конверт паперовий, С6, офсетний папір, з відривною стрічкою, білий, внутрішній друку |
шт |
2000 |
|
21 |
Конверт С4 229*324мм 90г/м2 скл білий з внутрішнім друком бічний клапан |
шт |
100 |
|
22 |
Конверт Е65 110*220мм 75г/м2 білий з внутрішнім друком |
шт |
1200 |
|
23 |
Коректор стрічковий 5мм*6м Axent зелений |
шт |
35 |
|
24 |
Коректор-ручка 10мл Delta by Axent мет. кінц. |
шт |
50 |
|
25 |
Коробка архівна картонна (100мм) |
шт |
10 |
|
26 |
Лінійка пласт 30см Buromax Jobmax прозора |
шт |
20 |
|
27 |
Лоток верт. пласт. 1 відд. Арніка Радуга димчатий |
шт |
20 |
|
28 |
Лоток горизонт. пласт. 1 відд. Арніка Компакт |
шт |
48 |
|
29 |
Маркер текст Sholz 210 асорті |
шт |
30 |
|
30 |
Маркер перм Centropen 8576 1-4,6мм чорн |
шт |
15 |
|
31 |
Нитка д/прошивки докум поліефірна 170г Buromax |
шт |
5 |
|
32 |
Ножиці пласт 18см Delta by Axent чорні |
шт |
15 |
|
33 |
Олівець кохінор HB |
шт |
10 |
|
34 |
Олівець чорнограф. HB 4Office з гумкою |
шт |
115 |
|
35 |
Органайзер-підст. мет. 203x105x100 Axent чорн |
шт |
14 |
|
36 |
Папір д/нотаток 90х90 900арк класика асорті |
пач |
65 |
|
37 |
Папір з лип шаром 75х75 450арк Axent |
шт |
65 |
|
38 |
Папір ксероксний А3 SMARTLINE OFFICE |
пач |
4 |
|
39 |
Папка-планшет А4 PVC чорна BUROMAX |
шт |
6 |
|
40 |
Папка картонна з зав'язками 0,40 мм |
шт |
85 |
|
41 |
Швидкозшивач А4 без перф Axent глянц зелений |
шт |
1235 |
|
42 |
Папка-швидкозшивач A4 Economix жовта |
шт |
30 |
|
43 |
Бокс д/паперу мет. 100х100x100 Buromax срібний |
шт |
1 |
|
44 |
Ручка кульк Buromax 0.7мм синя на підставці |
шт |
14 |
|
45 |
Ручка масл Hiper Shark 0.7мм синя (HO-200 син) |
шт |
375 |
|
46 |
Ручка масл Hiper Shark 0.7мм чорна (HO-200 чорн) |
шт |
305 |
|
47 |
Сегрегатор 75мм А4/2PP |
шт |
75 |
|
48 |
Сегрегатор 50мм A4/2PP |
шт |
10 |
|
49 |
Сегрегатор 70мм A4/2PP |
шт |
70 |
|
50 |
Скоби №10 1000шт Buromax срібні |
пач |
2 |
|
51 |
Скоби №23/13 1000шт Buromax Люкс срібні |
пач |
5 |
|
52 |
Скоби №24/6 1000шт Norma срібні |
пач |
200 |
|
53 |
Скріпки 25мм 100 шт Buromax круглі оцинковані |
пач |
186 |
|
54 |
Скріпки 50мм 100 шт Buromax круглі нікельовані |
пач |
36 |
|
55 |
Скріпки 78мм 50 шт Buromax круглі |
пач |
33 |
|
56 |
Степлер 100арк Buromax чорний |
шт |
1 |
|
57 |
Степлер метал №24/6 25арк Axent Exakt-2 червоний |
шт |
25 |
|
58 |
Точилка з контейнером Axent асорті |
шт |
10 |
|
59 |
Файл глянц A4+ 40мк 100 шт |
пач |
160 |
|
60 |
Фарба штемпельна 28мл Trodat синя |
шт |
11 |
|
61 |
Фарба штемпельна 28мл Trodat червона |
шт |
2 |
|
62 |
Фотопапір глянц А4 180г 100арк Buromax |
пач |
12 |
|
63 |
Знищувач документів AGENT 009 Х |
шт |
5 |
|
64 |
Щоденник недат A5 Buromax NOVEL чорний |
шт |
10 |
|
1. Поставка товару здійснюється силами (засобами) та за рахунок Учасника на адресу Замовника: 81000, Львівська обл., Яворівський р-н., м. Яворів, вул. Львівська, 15
2. Ціна, що запропонована Учасником в Ціновій пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з поставкою та заміною товару тощо.
3. Постачальник зобов’язується передати Товар Замовнику не пізніше 30.04.2023 року, за місцем знаходження Замовника. Крім того, Постачальник бере на себе всі витрати на послуги щодо пересилки документів Замовнику.
4. Товар повинен бути якісним, відповідати стандартам якості заводу-виробника.
5. Товар має бути новим, який не експлуатувався та не був у вжитку.
6. Постачальник зобов’язується замінити товар протягом 5 (п’яти) днів, у разі поставки неякісного товару, або такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
7. Товар може бути вітчизняного або іноземного виробництва, за винятком Товарів виробництва суб’єктів, щодо яких діє рішення про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції".
8. Учасник повинен надати довідку довільної форми із зазначенням країни виробника товару у складі своєї пропозиції.
9. Якщо Учасник пропонує еквівалент, то в складі тендерної пропозиції обовязково надається порівняльна таблиця з описом товару. У разі ненадання такої таблиці учасником, його пропозиція буде відхилена.
10. Товар повинен бути сертифікованим та відповідати всім діючим нормам та стандартам України.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 127 500,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні роздрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Уповноважена особа Іванна ЦИДУЛЯК